18 October 2009

Layne/węgiel

4 comments:

* sylvia * * 333 * said...

Jesteś Wielka, niesamowite prace. Uwielbiam je wszystkie,a szczególnie dwie przedstawiające Johnny'ego Deppa są mi bliskie ;)

Pozdrawiam, Sylvia.

* sylvia * * 333 * said...

Miło mi to słyszeć, dopiero się uczę i fajnie jest wiedzieć,że moje prace jednak się podobają.
Dziękuję za odwiedziny :)

Pozdrawiam.

Rozmaryna said...

OMG. jak patrzę na Twoje prace to misię beczeć chce. Bo ja tak nie umiem... Znaczy się chcę, ale jakoś nie wychodzi mi cieniowanie i się zniechęcam. OMG jeszcze raz

Rozmaryna said...

Może i bym była lepsza ale cierpię na slomiany zapał... Dzisiaj coś tam narysuję, a później mi się już nie bd chciało. Tak mam z gitarą. Chociaż niezwykle długo się jej trzymam :D
Muse. Chyba nam chodzi o TO Muse. Jak oceniasz ostatią płytę? Moim zdaniem mogłaby być bardziej rockowa. Chciałabym więcej utworów typu Hysteria albo New Born.